MyTrade
a MySMB Kft. SAP kereskedelmi megoldása
(SAP AG által bevizsgált és minősített rendszer)
Az általános vállalatirányítási feladatok mellett a nagy- és kiskereskedelem speciális üzleti folyamataira helyezi a hangsúlyt.
A MySMB MyTrade SAP megoldását azoknak a nagy- és kiskereskedelmi tevékenység folytató cégeknek ajánljuk, amelyek:
- alapvetően nagykereskedelmi tevékenységet folytatnak;
- esetleg rendelkeznek néhány kiskereskedelmi tevékenységet folytató bolttal, de nem rendelkeznek bolthálózattal;
- alapvetően a szerződéses partnereikkel (nem magánszemélyek) állnak kapcsolatban (regisztrált vevők);
- főként megrendelési előzménnyel szolgálják ki a vevőket;
- alapvetően készletre szereznek be, és raktárból értékesítenek;
- a törzsvevők elsősorban átutalással fizetnek.
|
A MySMB MyTrade SAP megoldása a teljes nagykereskedelmi folyamatot lefedi a pénzügyi és kontrolling folyamatok támogatásával.
A MySMB MyTrade SAP megoldása biztosítja:
- beszerzés és készletgazdálkodás támogatását;
- értékesítés, elosztás, szállítás támogatását;
- szerződések nyilvántartását és szerződésekből történő lehívásokat;
- háromszögügylet, szállítói és vevői konszignáció kezelését;
- szerződéses, rendeléses és ráfordítás alapú számlázást;
- mozgó átlagár és kereskedelmi alapú árképzést;
- kedvezmények, akciók, bonusz-elszámolás nyilvántartását;
- közvetlen banki kapcsolatot;
- internetes értékesítést;
- eredményesség mérését.
|
A MySMB MyTrade SAP megoldásának előnyei:
- gyors, testreszabott bevezetés;
- használata egyszerű, így gyorsan megtanulható;
- teljeskörű oktatás a bevezetés része;
- középvállalatra szabott bevezetési díj;
- üzemeltetése nem igényel belső informatikus-csapatot;
- SAP AG által befogadott megoldás.
|
|