MyTrade


a MySMB Kft. SAP kereskedelmi megoldása
(SAP AG által bevizsgált és minősített rendszer)

Az általános vállalatirányítási feladatok mellett a nagy- és kiskereskedelem speciális üzleti folyamataira helyezi a hangsúlyt.
A MySMB MyTrade SAP megoldását azoknak a nagy- és kiskereskedelmi tevékenység folytató cégeknek ajánljuk, amelyek:

  • alapvetően nagykereskedelmi tevékenységet folytatnak;
  • esetleg rendelkeznek néhány kiskereskedelmi tevékenységet folytató bolttal, de nem rendelkeznek bolthálózattal;
  • alapvetően a szerződéses partnereikkel (nem magánszemélyek) állnak kapcsolatban (regisztrált vevők);
  • főként megrendelési előzménnyel szolgálják ki a vevőket;
  • alapvetően készletre szereznek be, és raktárból értékesítenek;
  • a törzsvevők elsősorban átutalással fizetnek.

A MySMB MyTrade SAP megoldása a teljes nagykereskedelmi folyamatot lefedi a pénzügyi és kontrolling folyamatok támogatásával.
A MySMB MyTrade SAP megoldása biztosítja:

  • beszerzés és készletgazdálkodás támogatását;
  • értékesítés, elosztás, szállítás támogatását;
  • szerződések nyilvántartását és szerződésekből történő lehívásokat;
  • háromszögügylet, szállítói és vevői konszignáció kezelését;
  • szerződéses, rendeléses és ráfordítás alapú számlázást;
  • mozgó átlagár és kereskedelmi alapú árképzést;
  • kedvezmények, akciók, bonusz-elszámolás nyilvántartását;
  • közvetlen banki kapcsolatot;
  • internetes értékesítést;
  • eredményesség mérését.

A MySMB MyTrade SAP megoldásának előnyei:

  • gyors, testreszabott bevezetés;
  • használata egyszerű, így gyorsan megtanulható;
  • teljeskörű oktatás a bevezetés része;
  • középvállalatra szabott bevezetési díj;
  • üzemeltetése nem igényel belső informatikus-csapatot;
  • SAP AG által befogadott megoldás.
© 2004 - 2008 MySMB Kft.