MyMaintenance
a MySMB SAP műszaki- és munka-elszámolási rendszere javítási és karbantartási tevékenységre
Az általános vállalatirányítási feladatok mellett a műszaki javítási és karbantartási tevékenység folyamatainak lefedésére helyezi a hangsúlyt. A MySMB MyMaintenance SAP megoldását azoknak a műszaki eszközök/gépek javításával és/vagy karbantartásával foglakozó cégeknek ajánljuk, amelyek:
- főtevékenysége a javításra épül, de összekapcsolódhat gyártással, kereskedelemmel vagy egyéb szolgáltatások nyújtásával is;
- javítási/karbantartási munkákhoz értékesítési tevékenység közvetlenül kapcsolható;
- javítási/karbantartási tevékenységének nyilvántartását műszaki adatbázis-rendszer segíti;
- tevékenységében jelentős szerepet kap az éves, havi, ütemezett tervezés;
- készletgazdálkodását nagymértékben meghatározzák a javítási igények;
- igénylik a vállalat egészét átfogó és tevékenység eredményességét mérő kontrolling rendszert.
|
A MySMB MyMaintenance SAP megoldása a teljes műszaki folyamatot lefedi a pénzügyi és kontrolling folyamatok támogatásával.
A MySMB MyMaintenance megoldása biztosítja:
- a vállalat műszaki adatbázisának kiépítését;
- teljeskörű éves, havi ütemezett tervezés kialakítását;
- a beszerzés és készletgazdálkodás támogatását;
- munkafolyamatok kialakítását és munkalapok készítését;
- szerződések nyilvántartását és szerződésekből történő lehívásokat;
- szerződéses, rendeléses és ráfordítás alapú számlázást;
- részletes javítási tevékenység kimutatását a számla-mellékletben;
- mozgó átlagár és kereskedelmi alapú árképzést;
- kedvezmények, akciók, bonusz-elszámolás nyilvántartását;
- közvetlen banki kapcsolatot;
- munkaelszámolást és az eredményesség mérését.
|
A MySMB MyMaintenance SAP megoldásának előnyei:
- gyors, testreszabott bevezetés;
- használata viszonylag egyszerű, így gyorsan megtanulható;
- teljeskörű oktatás a bevezetés része;
- középvállalatra szabott bevezetési díj;
- üzemeltetése nem igényel belső informatikus-csapatot.
|
|