A HUSQVARNA Magyarország Kft. SAP támogatását évek óta a MySMB Kft. szakemberei végzik. Mint ismeretes, a GARDENA az elmúlt évben nemzetközi szinten beolvadt a HUSQVARNA vállalatba, ezért szükséges volt informatikai rendszerük egységesítése. Az informatikai "beolvasztást", azaz az SAP kiterjesztését a GARDENA üzleti területeire a MySMB Kft. végezte, sikerrel. A folyamat 2008 decemberétől 2009 májusáig tartott és teljes elismeréssel zárult.

A Jász-Plasztik Kft. SAP rendszerének pénzügy-számviteli (FI), tárgyieszköz-gazdálkodási (FI-AA) és alap kontrolling (CO) folyamatait megvalósító SAP funkcióikat a MySMB Kft. szakemberei sikeresen és a tervnek megfelelően 2009 januárjában elindították. Az SAP bevezetés lényegi, koncepcionális megvalósíthatósági tervét (Business Blueprint) a vállalat termelési (PP), karbantartási (PM), beszerzési, készletvezetési (MM), értékesítési (SD) folyamatára - így tehát összességében a cég teljes tevékenységét lefedően - elkészítették. A projekt befejezése további szakemberek bevonásával folyik majd.

A Jász-Plasztik Kft. körültekintő SAP bevezetési tanácsadó kiválasztási eljárás után (iparági és gyártási tapasztalat, valamint referenciák figyelembevételével) döntött úgy, hogy a MySMB Kft-t bízza meg a széleskörű tevékenységét (műanyag-feldolgozó, szerszámkészítő, akkumulátorgyártó és vakolatgyártó) teljes egészében lefedő SAP implementációs folyamat végrehajtásával. A bevezetést két lépcsőben tervezik. 2009 januárjában a pénzügy-számviteli (FI), tárgyieszköz-gazdálkodási (FI-AA) és alap kontrolling (CO) folyamatok megvalósítása indul el az SAP rendszerben, majd 2009 júliusától a nagyvállalat beszerzési, készletvezetési (MM), értékesítési (SD), termelési (PP), karbantartási (PM) és termelés kontrolling (CO) folyamatai teljességét támogató SAP rendszer valósul meg. A 2008-as év talán legnagyobb felhasználószámú új SAP bevezetése nagy kihívást jelent mind a MySMB Kft., mind a megbízó, Jász-Plasztik Kft. számára.

Az előzetesen rögzítetten elvárt határidőre, hat hónapos bevezetési munka után, 2008. július 1-jén, sikeresen elkezdődött a TiszaTextil Kft. SAP rendszerének produktív használata. A megvalósítás az általános üzemgazdasági folyamatokon (FI, FI-AA, CO, MM, SD) túlmenően tartalmazza a gyártási folyamatok (PP) leképezését is. "A MySMB Kft. munkájának, erőfeszítésének megítélése nagyon jó és sokkal tervszerűbb, profibb, mint amivel eddig találkoztam." - foglalta össze Lukács Flórián, a TiszaTextil ügyvezető helyettes műszaki vezetője az SAP implementációja során szerzett tapasztalatait.

A MySMB Kft. a három cég összeolvadásából létrejött ISD Portolan Szállítmányozási Kft. (korábbi nevén: DUNAFERR Portolan Szállítmányozási Kft.) vállalatnál két hónapos rekordidő alatt indította el az SAP pénzügyi (FI), tárgyieszközgazdálkodási (FI-AA) és kontrolling (CO) folyamatait lefedő funkcióit. A 2008 januárjától működő rendszert - az egy hónapig tartó, élesindulás utáni fokozott támogatást követően - ma már gyakorlatilag önállóan használja a társaság.

A TiszaTextil Kft. komoly kiválasztási eljárás után döntött arról, hogy SAP bevezetését a MySMB Kft. SAP tanácsadói csapatára bízza. A megbízási szerződést 2007. december 28-án írták alá. A megvalósítás az általános üzemgazdasági folyamatokon (FI, FI-AA, CO, MM, SD) túlmenően tartalmazni fogja a gyártási folyamatok (PP) leképezését is. A TiszaTextil Kft. polipropilén granulátumból kiindulva különféle körszövött és bevont körszövött termékeket, tömlő felhasználásával síkszöveteket és bevont síkszöveteket gyárt, valamint polietilén granulátumból vagy regranulátumból kiindulva egy-, valamint koextrudált háromrétegű tömlőt, ebből konfekcionálással különféle zsákokat állít elő. A legújabb változatú SAP éles indulásának határideje: 2008. július 1.

A MySMB Kft. 2007. november 12-én írta alá a DUNAFERR Portolan Szállítmányozási Kft. SAP bevezetési szerződését. A három társaság összeolvadásából létrejött vállalatnál, 2008 januárjától már SAP rendszerben kell leképezni a pénzügyi (FI), tárgyieszközgazdálkodási (FI-AA) és kontrolling (CO) folyamatokat. A nagyon szoros határidők betartása komoly kihívást jelent mind a befogadó vállalat munkatársai mind SAP tanácsadóink számára.

A MySMB Kft. 2007 októberében szerződést kötött a GYSEV Zrt. Vonalkódos tárgyieszközleltár, Informatikai nyilvántartó és Helyiség- és szeszámkönyv rendszerének SAP-ban történő megvalósítására. Az - egyébként kisebb SAP bevezetéssel azonos méretű és bonyolultságú - projekt befejezésének időpontja: 2008. június 30.

A MySMB Kft. bevezetését követően, 2007 januárjában élesüzemben elin-dult a GYSEV Zrt. munkaidőelszámolási szakterületét (teljes műszaki terület) leképező SAP rendszer. A visszajelzések alapján büszkeséggel állapíthatjuk meg, hogy a GYSEV Zrt. vezetői kiemelkedően sikeres projektnek nevezték a megvalósítást. Ezt bizonyítja az is, hogy 2007-től társaságunkra bízták a teljes SAP rendszerük támogatási feladatainak ellátását is.

A MySMB Kft. 2006 karácsonyára az Együtt a Leukémiás Gyermekekért Alapítványon keresztül, a Heim Pál Gyermekkórház által koordinált, országos szolgálatot ellátó - mintegy 15 millió forintba kerülő - gyermekonkológiai sürgősségi betegszállító mentőautó megvásárlásához járult hozzá adományával.

A MySMB Kft. 2006 áprilisában aláírta a GYSEV Zrt-vel a vasúttársaság munka-elszámolási szakterületének (teljes műszaki terület) leképezését szolgáló, az SAP rendszer karbantartási és kapcsolódó moduljai funkcióját felhasználó SAP bevezetésre vonatkozó fővállalkozói szerződést.

2006 márciusában Support Centrumunk (Ügyfélszolgálatunk) csapata tovább bővült logisztikai és programozási területeken is.

A MySMB Kft. 2006 januárjában a Mediterrán Szlovákia Kft-nél sikeresen elindította az SAP rendszer MM, SD, LES, FI, FI-AA ÉS CO moduljait. A bevezetés módszere roll-out, amelynek alapját a Mediterrán csoport magyar cégénél, a MYSMB Kft. által 2005-ben végzett sikeres SAP bevezetés képezte.

2005 novemberében a MySMB Kft. MyTrade kereskedelmi SAP megvalósítását az SAP AG minősítette és All-in-One (AiO) megoldásként hivatalosan befogadta. A MyTrade SAP megvalósítás a MySMB Kft. saját fejlesztése, amely a mySAP AiO termékkörhöz kapcsolódva a nagykereskedelmi középvállalatok számára nyújt kedvezőárú, gyorsan megvalósítható, ideális megoldást.

Az SAP Hungary Kft. kiemelt - SAP Business Partner Value Added Reseller (VAR) - partnereként a MySMB Kft. jogosult az SAP szoftverek felhasználói jogának értékesítésére, a SAP rendszer tetszőleges funkcionalitású bevezetésére, valamint az SAP rendszer karbantartási támogatására is.
© 2004 - 2009 MySMB Kft.