A HUSQVARNA Magyarország Kft. SAP támogatását évek óta a MySMB Kft. szakemberei végzik. Mint ismeretes, a GARDENA az elmúlt évben nemzetközi szinten beolvadt a HUSQVARNA vállalatba, ezért szükséges volt informatikai rendszerük egységesítése. Az informatikai "beolvasztást", azaz az SAP kiterjesztését a GARDENA üzleti területeire a MySMB Kft. végezte, sikerrel. A folyamat 2008 decemberétől 2009 májusáig tartott és teljes elismeréssel zárult. |
A Jász-Plasztik Kft. SAP rendszerének pénzügy-számviteli (FI), tárgyieszköz-gazdálkodási (FI-AA) és alap kontrolling (CO) folyamatait megvalósító SAP funkcióikat a MySMB Kft. szakemberei sikeresen és a tervnek megfelelően 2009 januárjában elindították. Az SAP bevezetés lényegi, koncepcionális megvalósíthatósági tervét (Business Blueprint) a vállalat termelési (PP), karbantartási (PM), beszerzési, készletvezetési (MM), értékesítési (SD) folyamatára - így tehát összességében a cég teljes tevékenységét lefedően - elkészítették. A projekt befejezése további szakemberek bevonásával folyik majd.
A Jász-Plasztik Kft. körültekintő SAP bevezetési tanácsadó kiválasztási eljárás után (iparági és gyártási tapasztalat, valamint referenciák figyelembevételével) döntött úgy, hogy a MySMB Kft-t bízza meg a széleskörű tevékenységét (műanyag-feldolgozó, szerszámkészítő, akkumulátorgyártó és vakolatgyártó) teljes egészében lefedő SAP implementációs folyamat végrehajtásával. A bevezetést két lépcsőben tervezik. 2009 januárjában a pénzügy-számviteli (FI), tárgyieszköz-gazdálkodási (FI-AA) és alap kontrolling (CO) folyamatok megvalósítása indul el az SAP rendszerben, majd 2009 júliusától a nagyvállalat beszerzési, készletvezetési (MM), értékesítési (SD), termelési (PP), karbantartási (PM) és termelés kontrolling (CO) folyamatai teljességét támogató SAP rendszer valósul meg. A 2008-as év talán legnagyobb felhasználószámú új SAP bevezetése nagy kihívást jelent mind a MySMB Kft., mind a megbízó, Jász-Plasztik Kft. számára. |
Az előzetesen rögzítetten elvárt határidőre, hat hónapos bevezetési munka után, 2008. július 1-jén, sikeresen elkezdődött a TiszaTextil Kft. SAP rendszerének produktív használata. A megvalósítás az általános üzemgazdasági folyamatokon (FI, FI-AA, CO, MM, SD) túlmenően tartalmazza a gyártási folyamatok (PP) leképezését is. "A MySMB Kft. munkájának, erőfeszítésének megítélése nagyon jó és sokkal tervszerűbb, profibb, mint amivel eddig találkoztam." - foglalta össze Lukács Flórián, a TiszaTextil ügyvezető helyettes műszaki vezetője az SAP implementációja során szerzett tapasztalatait.
A MySMB Kft. a három cég összeolvadásából létrejött ISD Portolan Szállítmányozási Kft. (korábbi nevén: DUNAFERR Portolan Szállítmányozási Kft.) vállalatnál két hónapos rekordidő alatt indította el az SAP pénzügyi (FI), tárgyieszközgazdálkodási (FI-AA) és kontrolling (CO) folyamatait lefedő funkcióit. A 2008 januárjától működő rendszert - az egy hónapig tartó, élesindulás utáni fokozott támogatást követően - ma már gyakorlatilag önállóan használja a társaság. |
A TiszaTextil Kft. komoly kiválasztási eljárás után döntött arról, hogy SAP bevezetését a MySMB Kft. SAP tanácsadói csapatára bízza. A megbízási szerződést 2007. december 28-án írták alá. A megvalósítás az általános üzemgazdasági folyamatokon (FI, FI-AA, CO, MM, SD) túlmenően tartalmazni fogja a gyártási folyamatok (PP) leképezését is. A TiszaTextil Kft. polipropilén granulátumból kiindulva különféle körszövött és bevont körszövött termékeket, tömlő felhasználásával síkszöveteket és bevont síkszöveteket gyárt, valamint polietilén granulátumból vagy regranulátumból kiindulva egy-, valamint koextrudált háromrétegű tömlőt, ebből konfekcionálással különféle zsákokat állít elő. A legújabb változatú SAP éles indulásának határideje: 2008. július 1.
A MySMB Kft. 2007. november 12-én írta alá a DUNAFERR Portolan Szállítmányozási Kft. SAP bevezetési szerződését. A három társaság összeolvadásából létrejött vállalatnál, 2008 januárjától már SAP rendszerben kell leképezni a pénzügyi (FI), tárgyieszközgazdálkodási (FI-AA) és kontrolling (CO) folyamatokat. A nagyon szoros határidők betartása komoly kihívást jelent mind a befogadó vállalat munkatársai mind SAP tanácsadóink számára. |
A MySMB Kft. 2007 októberében szerződést kötött a GYSEV Zrt. Vonalkódos tárgyieszközleltár, Informatikai nyilvántartó és Helyiség- és szeszámkönyv rendszerének SAP-ban történő megvalósítására. Az - egyébként kisebb SAP bevezetéssel azonos méretű és bonyolultságú - projekt befejezésének időpontja: 2008. június 30.
A MySMB Kft. bevezetését követően, 2007 januárjában élesüzemben elin-dult a GYSEV Zrt. munkaidőelszámolási szakterületét (teljes műszaki terület) leképező SAP rendszer. A visszajelzések alapján büszkeséggel állapíthatjuk meg, hogy a GYSEV Zrt. vezetői kiemelkedően sikeres projektnek nevezték a megvalósítást. Ezt bizonyítja az is, hogy 2007-től társaságunkra bízták a teljes SAP rendszerük támogatási feladatainak ellátását is. |
A MySMB Kft. 2006 karácsonyára az Együtt a Leukémiás Gyermekekért Alapítványon keresztül, a Heim Pál Gyermekkórház által koordinált, országos szolgálatot ellátó - mintegy 15 millió forintba kerülő - gyermekonkológiai sürgősségi betegszállító mentőautó megvásárlásához járult hozzá adományával.
A MySMB Kft. 2006 áprilisában aláírta a GYSEV Zrt-vel a vasúttársaság munka-elszámolási szakterületének (teljes műszaki terület) leképezését szolgáló, az SAP rendszer karbantartási és kapcsolódó moduljai funkcióját felhasználó SAP bevezetésre vonatkozó fővállalkozói szerződést. |
2006 márciusában Support Centrumunk (Ügyfélszolgálatunk) csapata tovább bővült logisztikai és programozási területeken is.
A MySMB Kft. 2006 januárjában a Mediterrán Szlovákia Kft-nél sikeresen elindította az SAP rendszer MM, SD, LES, FI, FI-AA ÉS CO moduljait. A bevezetés módszere roll-out, amelynek alapját a Mediterrán csoport magyar cégénél, a MYSMB Kft. által 2005-ben végzett sikeres SAP bevezetés képezte. |
2005 novemberében a MySMB Kft. MyTrade kereskedelmi SAP megvalósítását az SAP AG minősítette és All-in-One (AiO) megoldásként hivatalosan befogadta. A MyTrade SAP megvalósítás a MySMB Kft. saját fejlesztése, amely a mySAP AiO termékkörhöz kapcsolódva a nagykereskedelmi középvállalatok számára nyújt kedvezőárú, gyorsan megvalósítható, ideális megoldást.
Az SAP Hungary Kft. kiemelt - SAP Business Partner Value Added Reseller (VAR) - partnereként a MySMB Kft. jogosult az SAP szoftverek felhasználói jogának értékesítésére, a SAP rendszer tetszőleges funkcionalitású bevezetésére, valamint az SAP rendszer karbantartási támogatására is.
|
|